Wednesday, June 9, 2010

HOLIDAY TO BANDUNG

16 OCT 2009 sy dgn family my sis tlh g holiday ke bandung.....sblm aku g bandung aku ckp fiq bahawa akan kesana...kebetulan pada masa 2 fiq ada di bandung.kemudian dia mahu bertemu dgn aku disana...kt tlh bjanji akan berjumpa di hotel kamila.sampainya aku disana aku terus g jalan2 berhampiran dgn hotel aku duduk...pd sebelah malam fiq msg kat ku utk mberitahu bahwa dia on the way nk datang jupa...aku happy lah jugak blh jumpa dgn dia tp aku takut untuk bg thu dkt mysis yg aku mhu jumpa fiq..mesti dia byk soal mcm mn blh knal dgn fiq apa..selepas itu aku buat keputusan tdak turun bjumpa dgn fiq...aku rasa bersalah n menyesal plk tak g jupa fiq pada malam 2...... FIQ IM so SORRY tak dapat jupa dgn fiq....hopefully pada masa akan datang kita dapat jupa lg...... FIQ walaupun kt tak dpt jupa di Bandung...at last kt dpt jupa di KOTA BHARU SELEPAS KT BKENALAN 1 THN LBH MELALUI FACEBOOK....

No comments:

Post a Comment