Wednesday, June 9, 2010

HATI YANG FRUST N SEDIH

Lst year ..ms bulan puasa aku telah berkenalan dgn seorg boy...mula2 niat hanya untuk kacau dia aje....pada satu malam aku dgn mimi tlh bpakat mghantar sms kat org 2..start dr situ aku mula main sms dgn dia..sebelum ini dia blum pernah kenal diriku ini...hanya thu nama fatnin.....kemudian aku tlh mgaku nama sbnrku kat dia,,,rupa2nya dia ada kg kat machang..selepas raya thn lps aku telah berjumpa dgn dia setelah kt org bhubung melalui sms saja...hubungan aku dgn dia semakin akrab...setiap apa yg dia hendak buat mesti dia sms kat aku....hubungan ku hanya rapat sehingga bln 11 aje...kemudian dia semakin jauh dariku...aku tak thu apa salah ku kepada dia...tak akan hanya perangai ku yg hanya menjawab sepatah dua je bila dia tanya soalan???kadang2 aku tak faham dgn perangai.....ms birthday dia aku ingat tp ms birthday aku dia mcm lupa je...... lama2 aku rasa aku telah suka kat dia...hahahahhahaha miss u MR F.....

No comments:

Post a Comment